Звернення громадян

Графік роботи Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим

Понеділок – п’ятниця з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Надіслати звернення до Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим громадяни можуть за адресою:

003_nadislaty_lyst_poshta_do_predstavnytstva_zvernennya_gromadyan_205985457585

На електронну пошту:  ark@ppu.gov.ua

002_faks_predstavnytstva_dlya_zvernennya_gromadyan_20572101457

Громадяни можуть звернутись до Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим особисто.

Особистий прийом громадян Постійним Представником Президента України в Автономній Республіці Крим здійснюється у другий та четвертий вівторок кожного місяця з 14-00 до 16-00.

Особистий прийом громадян Першим заступником Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим здійснюється у перший та третій четверг кожного місяця з 14-00 до 16-00.

Запис на особистий прийом громадян Постійним Представником Президента України в Автономній Республіці Крим та його Першим заступником здійснюється щодня з 09-00 до 13-00 та з 14-00 до 18-00, окрім вихідних та святкових днів.

Прийом громадян фахівцями служб Представництва здійснюється щодня з 09-00 до 13-00 та з 14-00 до 18-00, окрім вихідних та святкових днів.

Довідки щодо реєстрації, опрацювання звернень та прийому громадян можна отримати за телефоном:

001_telefon_predstavnytstva_dlya_zvernennya_gromadyan_205610121014

(крім вихідних та святкових днів).

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року“ письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

zavantazhyty_zrazok_zvernennya_do_predstavnytstva_prezydenta_ukrayiny_ark

УВАГА!

Представництво Президента України в Автономній Республіці Крим просить громадян, які звертаються до Представництва за допомогою електронних сервісів, використовувати не заборонені поштові інтернет-сервіси

Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 введено у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року, яким запроваджено заборону доступу з території України до деяких онлайн-ресурсів/сервісів. Зокрема, застосовано обмежувальні заходи (санкції) щодо надання послуг із доступу користувачів мережі Інтернет до доменних імен поштових сервісів російських компаній (mail.ru; yandex.ua; yandex.ru; inbox.ru; list.ru; bk.ru; mail.ua та інші).

Для забезпечення можливості отримання звернень громадян і надіслання відповідей електронною поштою, Представництво просить використовувати інші не заборонені поштові сервіси, наприклад: ukr.net; gmail.com; yahoo.com; meta.ua; i.ua та інші.