Значна кількість звернень громадян була зумовлена прийняттям Розпорядження Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2020 р. № 979-р про обмеження в перетині КПВВ до 28 серпня 2020 року.
Всього за звітній період було надано 1149 консультацій. Найбільше громадян звернулось до Представництва за допомогою телефонної «гарячої лінії» (503 звернення) та з письмовими зверненнями за допомогою e-mail (379). Також, консультації були доступні через Skype (125) та через сторінку у Facebook (142).
У 49 складних випадків, для вирішення проблемних питань з перетином КПВВ по гуманітарних підставах була задіяна безпосередня участь Представництва.
Найчастіше у зверненнях порушували питання щодо:
- перетину адміністративної межі з ТОТ АР Крим та м. Севастополь, зокрема й з дітьми віком до 16 років;
- перетину адміністративної межі з ТОТ АР Крим та м. Севастополь особами, які мають намір вступити до закладів освіти, зараховані на навчання, або які навчаються в закладах освіти, розташованих на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі;
- самоізоляції з використанням електронного сервісу “Дій вдома” та припинення самоізоляції.
Ми вдячні колегам за напружену і ефективну роботу впродовж серпня 2020 року і наголошуємо, що ви завжди можете звернутися до Представництва, використовуючи контакти:
📞за телефоном +380675476575 у месенджерах для кримчан (Viber, WhatsApp, Telegram);
📩 за адресою для звернень громадян: м. Херсон, проспект Ушакова, 42;
☎️ за телефоном безкоштовної “гарячої лінії”: 0 800 502 192;
💬 за допомогою мережі Skype – обліковий запис: ark predstavnictvo;
📧 електронною адресою: [email protected]