ПОРЯДОК проведення особистого прийому громадян Представництвом на період встановлення на території України карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Порядок особистого прийому громадян на час карантину у форматі .doc

Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом та іншими посадовими особами Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим

Додаток  до розпорядження Представництва
Президента України в Автономній Республіці Крим
від   03.07.2020    24

ПОРЯДОК
проведення особистого прийому громадян керівництвом та іншими посадовими особами Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим  на період встановлення на території України карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби
(COVID-19)

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом та іншими посадовими особами Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим (далі – Представництво) на період встановлення на території України карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі – особистий прийом громадян).

  1. Особистий прийом громадян у Представництві проводять:

− Постійний Представник Президента України в Автономній Республіці Крим, перший заступник Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим та заступник Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим (далі – керівництво Представництва) відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим від 25.11.2019 № 20, крім святкових, неробочих та вихідних днів у режимі он-лайн за допомогою мережі Skype (обліковий запис –  ark predstavnictvo) за попереднім записом;

− інші посадові особи Представництва – щодня з 08-00 до 12-00 та з 13-00 до 17-00, (крім святкових, неробочих та вихідних днів) у режимі он-лайн за допомогою мережі Skype (обліковий запис – ark predstavnictvo), без попереднього запису.

  1. Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом  Представництва затверджено розпорядженням Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим від 25.11.2019 № 20 та розміщено на веб-сайті Представництва за посиланням 

«http://www.ppu.gov.ua/citizens_requests/».

  1. Запис громадян на особистий прийом керівництвом Представництва здійснюється щодня з 09-00 до 12-00 та з 13-00 до 16-00, крім святкових, неробочих та вихідних днів:

− за контактним номером телефону: (0552) 49-59-39;

− за допомогою мережі Skype (обліковий запис – ark predstavnictvo); − на електронну адресу: zvernennia@ppu.gov.ua.

Для запису на особистий прийом керівництвом Представництва громадянин повідомляє: прізвище, ім’я, по батькові, адресу, за якою особі може бути вручена офіційна кореспонденція, номери контактних телефонів чи відомості щодо інших засобів зв’язку, зміст питань, що порушуватимуться перед посадовою особою Представництва.

  1. Список громадян, які записалися на особистий прийом керівництвом Представництва, разом з інформацією щодо змісту питань, передаються службою по роботі з громадянами, які переселилися з тимчасово окупованої території (далі – Служба), відповідній посадовій особі Представництва.
  1. Служба інформує громадянина, записаного на особистий прийом керівництвом Представництва, про час проведення особистого прийому.
  1. За відсутності посадової особи Представництва, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом проводить уповноважена нею посадова особа або працівник Представництва, про що відповідний працівник Служби повідомляє громадян, які записані на особистий прийом.

У разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою або працівником Представництва громадянин має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, або записатися на наступний згідно з графіком особистий прийом відповідним керівником Представництва.

  1. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі керівництвом  Представництва неможливо, громадянин може подати письмове звернення, яке оформляється та розглядається згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”.

Про результати розгляду звернення громадянинові повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

______________________________________________