Звернення громадян

Графік роботи Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим

Понеділок – п’ятниця з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00

Субота, неділя – вихідні дні.

Надіслати звернення до Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим громадяни можуть за адресою:

003_nadislaty_lyst_poshta_do_predstavnytstva_zvernennya_gromadyan_205985457585

На електронну пошту:  ark@ppu.gov.ua 

УВАГА! Шановні громадяни!

Рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року №133, обмежено доступ користувачів мережі Інтернет до ресурсів сервісів Yandex.ru, Yandex.ua, а також Mail.ru.   Для забезпечення можливості отримання Представництвом ваших звернень, надісланих електронною поштою, просимо не використовувати поштові сервіси російських компаній.

По Skype:

За телефоном:

002_faks_predstavnytstva_dlya_zvernennya_gromadyan_20572101457

Громадяни можуть звернутись до Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим особисто.

Особистий прийом громадян Постійним Представником Президента України в Автономній Республіці Крим здійснюється у другий та четвертий понеділок кожного місяця з 14-00 до 16-00.

Запис на особистий прийом громадян Постійним Представником Президента України в Автономній Республіці Крим  здійснюється щодня з 10-00 до 13-00 та з 14-00 до 17-00, окрім вихідних та святкових днів.

Прийом громадян керівниками та фахівцями служб Представництва здійснюється щодня з 09-00 до 13-00 та з 14-00 до 18-00, окрім вихідних та святкових днів.

Довідки щодо реєстрації, опрацювання звернень та прийому громадян можна отримати за телефоном “гарячої лінії” 0 800 502 192 (крім вихідних та святкових днів).

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року“ письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 Графік прийому громадян керівництвом Представництва

  Завантажити зразок звернення